DAGEN
UREN
MIN
SEC
Wij zetten nog geen punt achter de feestdagen
en stuiteren vol spanning naar onze nieuwe hoogdag.
#BLAUWEMAANDAG
dots
30
jan

Beter Buurtwerk: samenleven doe je niet voor even

Samenlevingsopbouw - Stad Antwerpen

Samenlevingsopbouw Antwerpen voert strijd tegen de vermarkting van de sociale dienstverlening in de stad. De campagne Beter Buurtwerk focust op de meerwaarde die veel non-profitorganisaties dagelijks bieden. Een positieve boodschap!

15
dec

Multiloft drukwerk voor Bolckmans

Bolckmans - drukwerk nieuwsjaarskaart

Voor de nieuwjaarskaart van Bouwbedrijf Bolckmans maakten we gebruik van Multiloft; ongestreken papier in verschillende laagjes. Door verschillende papierlagen op elkaar te lijmen, geeft het eindresultaat een origineel dik karton met gekleurde tussenlagen. Subtiel mooi aan de zijkant, dynamisch driedimensionaal in zijn geheel. Op zoek naar een drukwerk dat ertussenuit springt? Vraag ons een concept of een ontwerp.

Lees meer
Bolckmans - nieuwjaar
12
dec

Website en lancering sociale media voor Avantgarden

Avantgarden website

De website voor Avantgarden staat online! Na een strategische denkoefening kwamen we tot een portfolio-site die de mooiste projecten van tuinarchitectuur en -aanleg in beeld brengen. Inspirerend en informerend. Maar Volta duwde Avantgarden ook een stap verder en legde de rode loper uit voor actieve communicatie op Facebook, Instagram en Pinterest. Bekijk het hele project en proces in onze vitrine.

26
okt

Smaakmeesters: een communicatiecampagne met smaak

Smaakmeesters - campagne

Volta bedacht het concept ‘Wij (s)maken de stad’ en vertaalde die campagne in affiches, een web-app, flyers, tramadvertenties, tafellakens, stoepborden en een overzichtsmap. In oktober 2015 startte Smaakmeesters als een gloednieuw culinair evenement dat de lokale Antwerpse horeca-ondernemers in de kijker zet. De vormgeving werd voor de editie 2016 herwerkt. Uw communicatie op smaak brengen? Contacteer ons!

16
okt

Make-over voor de plastisch chirurg

Robin van Look - plastisch chirurg

Robin Van Look bouwde een stevige reputatie op als plastisch chirurg in binnen- en buitenland, maar zat met de handen in het haar als het over zijn eigen professionele identiteit ging. Volta deed een make-over van de huisstijl en bouwt op langere termijn mee aan zijn imago als expert in plastische chirurgie. Ook de nieuwe website kreeg een glansrol in het communicatietraject: een voorbeeld van een totaalaanpak met copywriting, webdevelopment en vormgeving.

09
sep

Uitnodiging event Bolckmans

Bolckmans - event

Een uitnodiging - of ze nu online of gewoon via de post de deur uitgaat - moet gezien worden. Bouwbedrijf Bolckmans uit Hoogstraten wilde tijdens de opendeurdag van 2016 focussen op veiligheid op alle bouwwerven. Dus kregen alle genodigden een veiligheidsbril als inschrijvingsbevestiging. Voor dit event ontwierpen we alle print en online communicatie, een registratiewebsite en opvolgingsmailers voor de genodigden. Met Boclkmans bouwen we al jaren samen aan efficiënte en creatieve communicatie.

15
sep

Iedereen seksueel gezond met Sensoa

Sensoa - magazine iedereen seksueel gezond

Als een jaarverslag met cijfers en projecten een magazine wordt. Van content naar communicatie, ook als het thema seksualtiteit is. Geen cijfers maar verhalen. Volta is vaste partner (heb je'm?) voor vormgeving en copywriting van online en offline publicaties.

20
apr

Magazine voor wie in de stad wil leven en wonen

stad Antwerpen - leven en wonen

Antwerpen Woonstad lanceert een magazine boordevol verhalen, foto's en getuigenissen van mensen die ervoor kiezen om te bouwen of verbouwen in Antwerpen. Volta schreef en herschreef, stuurde fotografen op pad en bracht alles samen in een aantrekkelijk leesbaar lifestyle design.

10 x Wonen in Antwerpen
Lees meer
magazine stad Antwerpen - leven en wonen
magazine stad Antwerpen - leven en wonen